Kepada semua dermawan, harap kiranya tuan/puan yang mulia menyalurkan sumbangan untuk aktiviti Surau An-Nur SP1 samada melalui tabung surau atau melalui akaun CIMB (Akaun alTijarah), No. Akaun: 16010000007106 atas nama SURAU AN-NUR. Semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan yang banyak.

2009-08-18

Sumbangan Berbuka Puasa dan Moreh


Assalamualaikum ww

Tuan/puan, sempena bulan ramadhan almubarak ini, jika ada sesiapa yang ingin mengadakan jamuan untuk berbuka puasa (iftar) dan moreh di Surau Annur SP1, sila hubungi Tuan Setiausaha (h/p: 019-3199850) atau tulis nama pada senarai yang disediakan di Papan Kenyataan di dalam Surau.

Tuan/puan, boleh juga memasukkan sumbangan ke dalam tabung surau (terdapat di dalam surau) atau memasukkan terus ke dalam akaun surau (sila rujuk nombor akaun di sisi blog ini).

Semoga Allah memberi ganjaran yang banyak kepada tuan/puan kerana sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: “Sesiapa yang menjamu makanan untuk berbuka bagi orang yang berpuasa, pahalanya seperti pahala orang yang berpuasa, iaitu pahala orang yang berpuasa tidak dikurangkan walau sedikit.” (hadis riwayat al-Tirmizi).

JazakalLahu khairan kasira, wassalam

Pengerusi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan