Kepada semua dermawan, harap kiranya tuan/puan yang mulia menyalurkan sumbangan untuk aktiviti Surau An-Nur SP1 samada melalui tabung surau atau melalui akaun CIMB (Akaun alTijarah), No. Akaun: 16010000007106 atas nama SURAU AN-NUR. Semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan yang banyak.

2011-03-31

Gotong Royong Surau An-Nur SP1 - 2 April 2011

Assalamualaikum ww

Sukacitanya dimaklumkan AJK surau telah bersetuju untuk mengumpul dana bagi membiayai projek 'menaik taraf' Surau An-Nur SP1 seperti keterangan di bawah :


  • Memasang bumbung pisang sesikat di tempat mengambil wudhu' bahagian luar dan pintu masuk kedua. Anggaran kos yang diperlukan berjumlah RM 500 untuk membeli bahan dan pemasangan dibuat secara gotong- royong pada 2 April 2011.
  • Membina laluan bertangga di pintu masuk kedua. Anggaran kos yang diperlukan berjumlah RM1500 iaitu untuk bahan dan upah.
Anggaran kos keseluruhan RM 2000.00 diharapkan ahli kariah dan dermawan surau dapat menyumbang bagi melancarkan projek tersebut. Sesiapa yang ingin menyumbang serahkan duit tersebut terus kepada Bendahari surau ( Tn. Ir.Nashrol Azam) selewat- lewatnya pada 2 April 2011.

Marilah kita bersama-sama menginfakkan wang ringgit dan tenaga untuk saham/amal jariah di akhirat nanti.
Sekian, terima kasih.

Hj. Mohd Nor Azizi Mohd Ali Hanapiah
N. Pengerusi
Surau An-Nur SP1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan