Kepada semua dermawan, harap kiranya tuan/puan yang mulia menyalurkan sumbangan untuk aktiviti Surau An-Nur SP1 samada melalui tabung surau atau melalui akaun CIMB (Akaun alTijarah), No. Akaun: 16010000007106 atas nama SURAU AN-NUR. Semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan yang banyak.

2009-09-13

Suasana Iftar Jamaie Surau Annur SP1

Assalamualaikum ww

Alhamdulillah antara program Surau Annur SP1 pada Ramadhan tahun ini ialah majlis berbuka perdana di mana penduduk kariah Surau Annur SP1 sama-sama menyumbang, menyedia dan berbuka di surau.

Saudara Shah dengan karinya dan Sdr Muzafar dengan bubur lambuk..
Sebahagain yang memberi sokongan moral kepada Chef Mazlan dan team memasaknya....
Muslimat juga turut terlibat......
Kari yang dah naik baunya.... Bubur lambuk yang dah sedia untuk dihidangkan.
Sebagaian menu utama (Nasi putih, kari ikan merah, goreng ayam berempah, sayur campur...)
Tiba masa berbuka..... menikmati juadah berbuka sebagai satu dari sunnah yang ditunjukkan oleh Nabi SAW.
Muslimin dan muslimat merasakan kebersamaan semasa majis berbuka ini...
Kepada semua penyumbang semoga Allah membalas kebaikan yang tuan/puan berikan dengan kebaikan yang banyak. Kepada Saudara Mazlan dan semua team yang menyediakan makanan (termasuk muslimat) - sesungguhnya ini adalah khudwah yang baik, Allah pasti menganjarkan pahala puasa tuan/puan berlipat kali ganda kerana menjamu makanan untuk berbuka. Kepada Saudara Zahidi, Saudara Azrin dan team remaja - pengemasan dan kebersihan yang saudara-saudara lakukan tidak akan disia-siakan Allah kerana ianya menunjukkan iman yang jelas kepada yaumul-hisab. Kepada semua AJK surau, ingatlah usaha tuan/puan pastinya mendapat ganjaran di sisi Allah terutama di bulan yang penuh keberkatan ini.
Amin ya Rabbal a'alamin.
Wassalam
Pengerusi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan