Kepada semua dermawan, harap kiranya tuan/puan yang mulia menyalurkan sumbangan untuk aktiviti Surau An-Nur SP1 samada melalui tabung surau atau melalui akaun CIMB (Akaun alTijarah), No. Akaun: 16010000007106 atas nama SURAU AN-NUR. Semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan yang banyak.

2010-02-27

Perarakan Maulid Nabi SAW di Masjid Batu 14 Puchong - 26/2/2010

Salam,

Alhamdulillah lebih kurang 20 orang (termasuk anak anak) membentuk Kontinjen Surau SP1 sempat bersama sama kontinjen yang lain menyertai perarakan yang di mulakan di padang sekolah SK BT 14, bergerak mengelilingi bukit.
Cuaca pagi yang agak mendung turut sama memudahkan perarakan kita. Kami semua merasa turut bangga kerana dapat menyertai perhimpunan yang besar ini.


Selepas perarakan, giliran murid murid dari sekolah berhampiran berpeluang menunjukkan bakat melalui persembahan nasyid.

Disamping meneruskan kesinambungan umat Islam bagi mengingati hari kelahiran junjungan besar Nabi Muhammad SAW, Inilah jua peluang untuk semua hadirin untuk bertanya khabar dan berkenalan antara satu sama lain.

Majlis disudahi dengan penyampaian sijil penghargaan kepada semua wakil kontijen dan juga jamuan makan yang enak..berkat exercise satu pusingan.

Beberapa aksi kontinjen Surau SP1 ada terakam untuk tatapan semua.

Wassalam.
Osmawi
(Ketua Kontinjen/Tim Pengerusi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan