Kepada semua dermawan, harap kiranya tuan/puan yang mulia menyalurkan sumbangan untuk aktiviti Surau An-Nur SP1 samada melalui tabung surau atau melalui akaun CIMB (Akaun alTijarah), No. Akaun: 16010000007106 atas nama SURAU AN-NUR. Semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan yang banyak.

2010-04-30

Madihah

Assalamualaikum,

Sahabat2 yang dikasihi, malam tadi seperti biasa kita mengadakan majlis zikir. Ditambah dengan solat hajat untuk kesembuhan anak kedua Ustaz Samsudeen (Imam Surau AnNur SP1), Madihah yang dilahirkan pada 25 April lalu. Beliau masih lagi di wad ICU Hospital Serdang sejak dilahirkan kerana didapati jantungnya tidak dapat berfungsi dengan normal.

Walaupun isteri Ustaz Samsudeen telah boleh pulang ke rumah, tetapi mereka berulang setiap hari ke hospital untuk menyusukan Madihah.

Marilah sama-sama kita doakan agar Madihah segera sembuh dan kembali bersama ibu dan ayahnya. Bagi sesiapa ingin memberi sumbangan kepada keluarga ini, sila hubungi Tuan Bendahari/Setiausaha (nombor telefon ada di bahagian bawah blog ini.

Wassalam.
Pengerusi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan